S4, E10: Ali vil lære mer om seg selv i Israel og blir igjen mens resten av familien drar tilbake til Los Angeles. Sarah, Len og Lila evaluerer det kompliserte forholdet sitt på nytt. Josh konfronterer problmene sine med sex og kjærlighet. Maura og Davina tar Pfefferman-huset tilbake fra en uønsket gjest.