How Conrad Gets His Groove Back
S3, E13: Når Conrad møter en kjent fotballspiller som lider av mystiske symptomer, drar han tilbake til Chastain sykehus og møter en sint Logan Kim. Når Bell og The Raptor ikke klarer å stille en diagnose, legger de andre legene merke til hvor dyktig Conrad virkelig er. Nic kommer på banen når hun innser at Kyle er på vei inn i en dyp depresjon og frykter at han kan være suicidal.