S1, E2: Paige flytter inn i sitt nye hus, men Edwin kompliserer livet hennes ved hver sving – spesielt forholdet hennes med kjæresten. Samtidig hanker Edwin inn hjelp fra Finn for å skaffe seg en jobb.