S1, E4: I dag er det Magnus Devold sin tur til å bli roastet, og de andre komikerne gruer seg. For hvordan går man egentlig til verbalt angrep på verdens hyggeligste mann, som attpåtil har fylt dagen med kypriotiske innslag til ære for de andre?