S1, E2: Kana Sato (Nana Eikura) er universitetslektor i biologi. Hun og Keisuke (Tasuku Emoto), en frilansskribent ble nettopp skilt. Hun har amorøse affærer med gifte menn uten anger. Etter ekteskapelig misnøye på grunn av manglende sex, kaster Kana seg inn i forhold med fremmede for å finne forbindelsen mellom sex og kjærlighet. Mens hun lytter til mennenes ekte følelser, må Kana konfrontere sine egne.