DOM HVEM SIN FEIL ER DET?
S1, E4: Pedro blir irritert av Licos stadige tabber. I 1995, når de er 14, begynner Pedro og Lico å bruke kokain. De utfører sine første innbrudd for å betale for avhengigheten. På 1970-tallet presses en ung Victor til å sniffe kokain for første gang. Han stiller spørsmål ved handlingene sine som undercover-agent og vurderer å droppe oppdraget.