Real Madrid How Could I Not Love You Hvordan kan jeg la være å elske deg?
S1, E6: Courtois er tilbake for å erobre den nasjonale ligaen og støtte laget i mål i første halvdel av Champions League-finalen mot Dortmund. Det er den sjette europeiske Champions League for Kroos og Nacho, som oppnådde en perfekt avskjed, og for Modric og Carvajal. Real Madrid ser mot fremtiden for å fortsette å drømme, med Mbappé som den nye stjernen på horisonten.