S1, E3: Natsuko Kurata (Ran Ito), en kurator, har vært skilt i tre år. Natsuko er over 60 og tror ikke kjærlighet er noe for henne lenger. Men hennes venn Kaoru (Hana Kino) anbefaler en dateapp, og hun havner på date. Hun møter Kosuke Hayami (Ryo Ishibashi), en godmodig mann på kafé i Harajuku. De finner tonen og snakker om fortiden. Natsuko forteller om sitt livs verste date. Hayami smiler, helt til...