Grey's Anatomy I Am a Tree
S3, E2: Cristina treffer Burkes foreldre i en veldig pinlig situasjon. De kommende legene kjemper for at Izzie skal bli tatt inn igjen til kirurgiutdannelsen. Addison tar en pause fra pliktene sine på sykehuset, og en pasient utnytter det som kan være hennes siste dag til det fulle.