S1, E4: Cassius Clay slår den lokale boksehelten Doug Jones i ringen. Mayme insisterer på at Bumpy støtter Jones, som er talsmann for ungdomsorganisasjonen hennes i Harlem, men Malcolm X oppfordrer Bumpy til å støtte Clay. Samtidig blir Chin innblandet i et gjengopprør om Harlem med Bonanno, og en hemmelighet som forsterker feiden avsløres.