S7, E8: Julian sier ja til en helgecampingtur men sliter med å passe inn med Nathan og gutta. Hjemme i Tree Hill bruker Brooke og Haley jentekvelden til å knytte bånd, og Quinn hjelper Clay med å bearbeide et tragisk tap. I mellomtiden blir Dan og Rachel (tilbakevendende gjestestjerne DANNEEL HARRIS) innhentet av fortiden.