Icarus
S10, E11: Med VRA-loven i full gang, vender Carter Hall og Star Girl (BRITT IRVIN) tilbake for å hjelpe Clark med Slades (MICHAEL HOGAN) tilbakekomst etter at han kidnapper Lois.