S6, E23: Carrie er sengeliggende og får Doug til å stille på lag med Arthur i en shuffleboard konkurranse. Senere, når hun er frisk, fortsetter hun å late som om hun er syk ettersom Holly lager maten så lenge hun er sengeliggende.