I'd Leave My Happy Home For You
S6, E20: Når Alaric og Jo (tilbakevendende skuespiller JODI LYN O'KEEFE) motvillig deltar i sine utdrikningslag, diskuterer Damon og Elena følgene av et impulsivt tilbud som Damon kommer med. Usikker på hva hun skal gjøre, vender Elena seg til Bonnie og Jo for råd, men hun blir i tvil når Bonnie tar opp noen uventede bekymringer. Når Enzo innser at Lily (tilbakevendende skuespiller ANNIE WERSCHING) er i...