The Resident If Not Now, When?
S2, E20: Devon blir stadig mer bekymret når en mors klage til sykehuset ignoreres etter at hun har født, og dette får Bell til å gjøre noe drastisk. Conrad blir tvunget til å gi Nic de dårlige nyhetene om Jessies tilstand. I mellomtiden kommer The Raptor, Mina og Kit til unnsetning når en mor og hennes sønn ankommer akutten med grusomme skader.