If You Don't Know Me By Now
S4, E11: Addisons mor, Bizzi, krever at datteren gjør alt hun kan for å redde partneren hennes fra å dø – inkludert å samarbeide med dr. Rodriguez igjen. En konsultasjon blir komplisert for Amelia og Pete når en pasients kone og elskerinne er uenige om behandlingen. Charlotte og Cooper blir intime igjen mens Violet vurderer å gi ut en avslørende bok.