S1, E3: Vedant gir klassekameraten en lærepenge. Supriya hjelper Adhiraj med å oppspore Ninad. Adhiraj kjører til Kotagiri for å finne svar. Isteden møter han en uventet sannhet som tvinger ham til å gjenoppleve siste skoledag. Adhirajs skyld blir omsider avdekket. På seremonien for avdukingen av dekan Vyas' statue etterlater en grusom hendelse skolen i sjokk. Vedant avslører planen sin til Adhiraj.