Ike Maka
S2, E9: En kropp som er oppdaget i kofferten til en stjålet bil, er vanskelig å identifisere på grunn av de fysiske endringene på offeret. Siden Danny ikke har et sted å bo, blir han tvunget til å sove på Steves sofa.