S5, E15: Idet den kliniske utprøvingen hans starter, behandler Devon den første pasienten sin med en revolusjonerende medisinsk væske, noe som ikke går som planlagt. Samtidig blir en ukjent person hastet til Chastain, og fører Conrad rett inn i en mye større skandale enn han forventet. Så blir en sjokkerende hemmelighet om Cades fortid oppdaget.