Numb3rs In Plain Sight
S2, E8: Data fra en eksplosjon i en narkolab setter igang hukommelsesbilder hos Charlie, som setter ham på kant med Don som ellers er fokusert på å spore opp en narkolanger, som startet eksplosjonen som drepte en av hans agenter.