S7, E21: Når Castle og Alexis reiser til London, blir rutineflyturen deres dødelig når flyvakten blir funnet drept. Med hjelp fra Beckett på bakken kjemper Castle og Alexis mot tiden for å finne morderen før han gjennomfører sin skjebnesvangre plan.