Grey's Anatomy In the Midnight Hour
S5, E9: Meredith, Cristina og Bailey blir redningen for Lexie og Sadie når en rutineoperasjon går fryktelig galt; Owen og Derek behandler en mann som er stygt skadet etter å ha gått i søvne, og Mark trøster søvngjengerens urolige datter.