S10, E11: Del 2 av en crossover-episode, sammen med del 1 fra Chicago Fire og del 3 fraChicago P.D. Etter kollapsen av T-banetunnelen behandler Ruzek og Kidd skadde passasjerer og sporer opp gjerningsmannen.