S1, E17: Når flåten de overlevende har bygget brenner opp på mystisk vis, er Michael overbevist om at det er Jin som har sabotert, noe som eskalerer deres rivalisering ytterligere. I mellomtiden sjokkerer Sun de andre overlevende med en overraskende åpenbaring, og Boone advarer Sayid om Shannon.