S1, E6: Sår fra fortid og nåtid vikles sammen når Rebecca og Cams allianse blir satt på prøve. Virk-familien tar saken i egne hender og tenåringene bruker en skoledans som dekke for fluktplanen sin – alt mens et nytt liv blir truet.