S4, E18: En bonde trenger Dennys hjelp for å stoppe salget av klonet kjøtt ved å saksøke FDA. Shirleys nevø, en delegat, forteller henne at han kommer til å stemme på en annen presidentkandidat enn den staten hans stemte på. Alan hjelper Shirley med å ta nevøen hennes og Demokratene til retten.