S1, E5: Forholdet spisser til seg når Vanessa, i et forsøk på å motbevise Alicia, introduserer Martin som sin kjæreste. Alicia blir tvunget til å stille spørsmål ved sin egen vilje når Philip velger vennene sine fremfor henne.