Walker, Texas Ranger Innbrudd
S4, E14: Et beskyttet vitne blir drept mens Walker og Trivette vokter ham, noe som kan føre til at en mafioso slipper ut av fengsel. Under dekke av å være en leiemorder drar Walker til fengselet for å få en drapstilståelse ut av mafiosoen.