Integrity
S6, E21: Phil og Jay skal hente Lilys gamle prinsesseslott for å gi det til Joe, men begge er i dårlig humør. Phil er irritert på Claire fordi hun ikke vil la ham kjøpe en videospillmaskin, og Jay synes at Gloria lar Joe leke med for mange jentete ting. Mitch og Cam sitter barnevakt for Joe og får lyst på en baby til, helt til Joe viser seg å være mer enn en håndfull! Samtidig prøver Gloria å hjelpe Haley med å vise seg frem på jobben, og Claire prøver å bestikke rektoren til Luke til å gi ham en av årets studentpriser.