Interference
S3, E5: Det kommer en ny innsatt til Sona som gjør Whistler nervøs og som vekker mistanke hos Michael. Lincoln planlegger en flukt med Sofia, mens Susan framskynder rømningsplanen. T-Bag frister skjebnen med sin nyeste tiltrekning, og Sucre prøver å få varene inn i Sona.