Into the Void
S1, E1: Snøbrettkjørerne Jeremy Jones og Elena Hight og skiløperen Griffin Post drar til Alaskas Glacier Bay-nasjonalpark for å prøve å stå ned Mount Bertha under svært farlige vinterforhold.