Intrigue
S1, E6: Grayson-familien mister tilliten til den fremste sikkerhetsvakten sin som nekter å gå frivillig. Spenningen mellom Emily og Tyler kommer til overflaten. Daniel roter seg opp i problemer. Porter-brødrene er på jentejakt.