American Dad Introducing the Naughty Stewardesses
S9, E12: Roger setter i stand en gal plan for å hjelpe Steve med å få date den pene jenta på skolen. Roger bytter ansikt med Steve som i filmen "Face/Off" for å forføre henne, og så setter han Steve inn etter å ha fullført jobben. Men Roger finner fort ut at han kanskje vil beholde jenta for seg selv. I mellomtiden blir Stan og Francine "Charlie's Angels" flyvertinner for å stanse Mark Cubans onde plan om å sprenge opp sola.