Invest In Love
S6, E8: Foreldrene til Arizonas 10 år gamle pasient tilbyr sykehuset en generøs donasjon, men Arizona føler at hun havner i interessekonflikt når pasientens tilstand forverres; Cristina tester grensene sine med Owen, på sykehuset; og strør salt i såret; Alex har fått Izzies sykehusregninger å ta hånd om.