S5, E14: Doktor Manning og doktor Marcel er uenige om en misbrukende ektemann. Doktor Halstead sliter med etikken og sin beslutning om å jobbe på et sprøyterom. Doktor Charles og Elsa avslører en feildiagnose som kan endre livet til en familie.