S1, E4: Larry har kanskje funnet ut hvordan jentene kan finne tilbake til 1988, men det vil kreve mye fra voksne Erin, og Mac må finne ut om hun i det hele tatt vil tilbake til sitt gamle liv etter å ha hengt med Dylan.