S2, E4: Hannah holder et voksent middagsselskap for å feire skrivejobben. Marnie og Audrey gjør seg klare til kamp. Shoshanna innser at hun og Ray har gått inn i en ny fase uten at hun merket det. Jessa møter Thomas-Johns foreldre.