S3, E17: Jax sliter med å holde seg lojal mot Tom, men Stassi lærer Kristen hvordan han skal få Jax til å avsløre Toms påståtte juks. James ber Kristen om unnskyldning for å redde forholdet deres. Lisa slår seg sammen med Lance Bass for å være vertskap for en valpeadopsjon på PUMP.