S1, E11: Nick får panikk når Julia (Lizzy Caplan) ikke vil sette en merkelapp på forholdet deres. Samtidig ber Jess Julia om hjelp til å slippe en trafikkbot, Winston får kontakt med en tidligere booty call (Kali Hawk) og Schmidt lurer på hvorfor håndkleet hans alltid er fuktig.