Accused Jiro's Story
S1, E11: Sams mor har tatt seg av broren hans Jiro helt siden bilulykken som etterlot Jiro med en traumatisk hjerneskade. Men når moren deres dør, må Sam bestemme seg for hva som er viktigst – broren eller friheten.