S2, E9: Dorothy leter etter en deltidsjobb etter at hun har fått sparken, noe som fører til at Blanche hjelper henne med å få en stilling på museet. Det oppstår en konflikt når Dorothy er den som får organisere en bankett, den som Blanche håpte at hun skulle få ansvaret for. Samtidig finner Rose en løshund ved butikken.