Ka Hakaka Maika'I
S2, E6: Steve ender opp i en veldedighets-MMA-kamp mens han etterforsker mordet på en lokal restaurantseier. Steve og Joe tilkaller NCIS-agent Kensi Blye for å se på en video av John McGarrett.