S2, E2: Mens Philip etterforsker etterdønningen etter forrige oppdrag, holder Elizabeth seg nær hjemmet og bekymrer seg for familien, frem til hun får et mystisk nødsignal. I mellomtiden ankommer en tilfeldig person residenturen – og gir Nina og Stan enestående muligheter.