S4, E12: Når Hal kaster ut Malcolm for dårlig oppførsel, prøver Reese å ta utnytte av Hals distraksjon ved å komme på sitt egent dumme stunt. Francis tar seg nær av det når Ottos musikalske nevø spiller musikk til Francis’ bevegelser.