S1, E3: Kim har lettet sitt hjerte for Matt i over 10 år nå. Like fullt har han ikke villet være sammen med henne. Nå må Kim ta et stort og avgjørende valg - bør hun gifte seg med sin nåværende kjæreste eller finne ut om Matt er hennes sjelefrende?