S3, E11: Abbie, Crane og Jenny sliter med å finne tilbake til normalen, og åndene kommer med en ny trussel. Mens teamet prøver å finne ut av hvorfor åndene har blitt onde, finner Crane ut at de romantiske møtene med Zoe kan ha forårsaket varige problemer.