Knockout
S5, E6: Når Maura er på en legekonferanse, trenger Jane Susies hjelp og åstedsdioramaer for å løse det perfekte mord. Korsak får besøk av sønnen til en gammel venn og tvinges til å håndtere uoppgjorte saker.