Private Practice Know When to Fold
S2, E9: Charlottes rivaliserende praksis, Pacific Wellcare, åpner dørene, og konkurransen med Oceanside Wellness er i gang. Sam og Pete stjeler en av kundene deres, en av Addisons favorittpasienter går til Pacific for å bli undersøkt på ny og Dell foreslår å innføre et adopsjonsprogram.