S2, E13: Jeremy sender Mindy, Danny, Peter og Morgan til Los Angeles for å ta sertifikat i kosmetiske injeksjoner. Da de ankommer, prøver Peter å spore opp sin kjærlighet, Maria Menounos, og Mindy støter på Casey.