S8, E10: I sesongfinalen anklager Larry sin nabo i New York, Michael J. Fox, for trakassering. Jeff ofrer seg for Susie, og Larry blir utskjelt etter å ha gitt en upassende bursdagsgave til Elizabeths sønn Greg.